Reklamationsskemaer - Besko

Reklamationsskemaer og reklamationsbehandling

Hent reklamationsskemaer gældende for produkter købt ved BESKO A/S:

Hent vejledning og normtider ved reklamationsbehandling:

Ved reklamation på varer købt hos BESKO, skal reklamationsskema udfyldes og vedlægges varen ved fremsendelse til BESKO.

OBS: Bemærk venligst at alle reklamationer skal returneres til BESKO Kolding, Vranderupvej 2, 6000 Kolding.
På reklamationsskemaet skal anføres et reklamationsnummer, som opgives ved henvendelse til vores ekspedition.

Kontakt os

Ved tvivlsspørgsmål eller såfremt du måtte have brug for andre blanketter end dem, der er her på siden, er du velkommen til at kontakte reklamationsansvarlig Charlotte Bundgaard på cbu@besko.dk eller tlf. 87 94 17 26 i tidsrummet kl. 07-14.

Ved BPW reklamationer, kontakt venligst Teknisk Support på tlf. 7634 8210.

Returnering og reklamationer

For at gøre det nemmere for dig, har vi lavet en oversigt over vores returnerings- og reklamationsprocedure. Det skulle gerne hjælpe dig i hverdagen, så du kan komme hurtigere videre. Se dem nedenfor.

Returneringsprocedure

Ønsker du at returnere en vare, er det vigtigt at du udfylder skemaet på vores hjemmeside Besko.dk. Udfyldes skemaet ikke, kan vi desværre ikke tage imod varen.

BEMÆRK: Elektroniske dele tages ikke retur, hvis plomberingen er brudt.

1: Udfyld skemaet på Besko.dk
2: Du modtager en mail med returordre nummer med de accepterede varer.
HUSK: Du skal udskrive returordresedlen og sende den med varerne retur.
Sendes varer som ikke fremgår af returordren, opkræves et håndteringsgebyr
på kr. 200,- ekskl. moms.
3: Skaffevarer og specialdele tages ikke retur.
4: Alle varer skal være i ubrudt, original og ubeskadiget emballage.
5: Varer, der returneres efter 1 måned fra leveringdatoen, krediteres med et fradrag på 20 % af salgsprisen ekskl. Moms til dækning af administrationsomkostninger.
6: Depositumdele krediteres kun hvis de er komplette/samlede og overholder producentens krav for returnering af depositumvarer.

Gældende pr. 1. november 2021.

Reklamationsprocedure

Ønsker du at reklamere over en vare, skal du først udfylde vores reklamationsskema på Besko.dk

1: Udfyld reklamationsskemaet på Besko.dk
2: Du modtager en mail med reklamationsnummer. Denne skal sendes med varen.
3: Når du har modtaget reklamationsnummer, sender du varen retur til BESKO Kolding.
4: Ved modtagelse af reklamationen i Kolding, vil din forespørgsel blive behandlet, og du modtager besked om, at varen er modtaget.
5: Herefter kontakter vi den gældende leverandør af produktet.
Ved afvisning fra leverandøren kan du få den gældende vare retur, hvis du ønsker det. Skal delen hjem fra leverandøren, eftersendes denne så snart den er modtaget i Kolding (sendes ufranco)
Ved godkendelse sendes en kreditnota eller ny vare.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte din lokale sælger.

Gældende pr. 1. november 2021.